جاوا وب

این سایت را حمایت می کنم

فروشگاه آنلاین

برنامه نویسی VB

جاوا وب



کلبه عاشقی

عشق

 

چه زیبا! گفتم دوستت دارم !چه صادقانه پذیرفتی!
 
چه فریبنده ! آغوشم برایت باز شد !چه ابلهانه! با تو خوش بودم !
 
چه كودكانه ! همه چیزم شدی ! چه زود ! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی !
 
چه ناجوانمردانه ! نیازمندت شدم ! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
 
چه بیرحمانه! من سوختم!


نظرات شما عزیزان:

بچه محل
ساعت0:07---27 فروردين 1391
تولدت مبارك

بچه ها
ساعت0:06---27 فروردين 1391


بچه ها
ساعت0:05---27 فروردين 1391
صد سال به اين سالا

مبارك صاحابشششششششششششش


بچه ها
ساعت0:04---27 فروردين 1391
دااااااااااش تولدت مبارك

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 اسفند 1390برچسب:,ساعت 9:57 توسط حامد| |


Power By: LoxBlog.Com

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید