جاوا وب

این سایت را حمایت می کنم

فروشگاه آنلاین

برنامه نویسی VB

جاوا وب

عشق


کلبه عاشقی

عشق

 


مثل دیروز ، بیشتر از امروز دوستت دارم .
نمیدانم فردا چه میشود ،
اما فردا نیز بیشتر از امروز دوستت دارم.
به امید فردا ننشسته ام
زیرا امروز که با توام دیگربه فردا نیازی ندارم ،
امروز را میخواهم ،
زیرا تو در کنار منی ،
من که همیشه گفته ام تو تا ابد مال منی.
هنوز باور نداری که دنیای منی ،
هنوز نمیخواهی بفهمی که تنها عشق منی.
کور شوند چشمهایم اگر جز تو به کسی دیگر نگاه کنند ،
بشکند قلبم اگرجز تو برای کسی دیگر فدا شود ،
نمیخواهم زندگی ام تباه شود ،
اینجا دیگر با تو آغاز یک زندگیست،
قلب من بی حضور تو پر از آشفتگیست .
بیشتر از دیروز دلتنگت هستم
و بیشتر از همیشه آرزوی من در کنار تو بودن است.
راز خوشبختی همیشه با تو بودن است ،
خوشبختم از اینکه تو را دارم .
با تو بودن بهانه ایست برای نفس کشیدنم ،
بی تو بودن یک سقوط است از قله خوشبختی ام .
 من که همیشه به عشق تو صعود میکنم به قُله های خوشبختی ، 
و فتح میکنم قُله عشق را .
 مثل دیروز ، بیشتر از امروز ، دوستت دارم
اگر فردا نیز زنده بمانم ، برایت میمیرم


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت15:07---23 اسفند 1390
سلام خیلی وبلاگ قشنگی دارین موفق باشین!
پاسخ: ممنون نظر لطفتون مریم خانم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 23 اسفند 1390برچسب:,ساعت 14:33 توسط حامد| |


Power By: LoxBlog.Com

با کلیک بر روی 1+ ما را در گوگل محبوب کنید